Tänä vuonna yhdistyksen jäsenmaksu (25 €) sisältää Suomen Monikkoperheet ry:n julkaiseman Monikkoperheet-lehden. Lehdessä on asiantuntija-artikkeleita, kokemuksia ja kertomuksia monikkoarjesta, monikkolasten eri ikäkausista, vanhemmuudesta sekä itse kaksos- tai kolmoslapsena/nuorena elämisestä. Vuonna 2017 lehti ilmestyy 8.3.2017, 31.5.2017, 27.9.2017 ja 8.12.2017.

Mahdollisesti jo olemassa olevaa lehtitilausta ei tarvitse irtisanoa, sillä Suomen Monikkoperheet hoitaa lehden postituksen keskitetysti ja jäsenen itsensä tekemä tilaus ”päättyy” automaattisesti lehden sisältyessä alueyhdistyksen jäsenmaksuun.

Ilmoitattehan osoitemuutokset sähköpostitse jasenvastaava@monikkoperheet.net taikka nettilomakkeella osoitteessa: http://www.monikkoperheet.net/jasenyys/jasentietojen-muutos/ Yhdistys siis toimittaa jäsenten osoitetiedot neljästi vuodessa Suomen Monikkoperheisiin lehtien ilmestymisaikataulun mukaisesti, joten lehti löytää perille, kunhan osoite alueyhdistyksen jäsenrekisterissä on ajantasalla.

Lisätietoja lehdestä http://www.suomenmonikkoperheet.fi/monikkotietoa/lehti/.