NYT ON AIKA HAKEA KESÄN PERHELOMILLE!

Suomen Monikkoperheet ry on saanut Maaseudun terveys- ja lomahuolto ry:ltä tuettuja ryhmälomia monikkoperheille. Lapsiperheille suunnatut tuetut lomat ovat ohjelmallisia 5 vrk:n täysihoitolomia, joissa tarkoituksena on rento lomailu, perheiden yhteinen tekeminen ja virkistyminen. Perheet voivat tavata lomaviikollaan omatoimisesti myös toisia monikkoperheitä.

Lomatuki myönnetään sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Lomasta peritään perheiltä omavastuuosuus, mutta suurin osa kustannuksista katetaan Stean/Veikkauksen (ent. RAY) avustuksella. Perhe hakee lomaa lomatukihakemuksella. Sähköinen lomake löytyy osoitteesta www.mtlh.fi

Suomen Monikkoperheet ry ei tee päätöksiä perhelomille pääsevistä perheistä, vaan päätöksen tekee lomajärjestö. Lomatukea voidaan myöntää korkeintaan kahden kalenterivuoden välein.

KESÄN 2017 MONIKKOPERHELOMAT:

9.-14.7.2017 HÄRMÄN KYLPYLÄ, YLIHÄRMÄ. HAKU PÄÄTTYY 9.4.2017.
31.7.-5.8.2017 HOTELLI NUUKSIO, ESPOO. HAKU PÄÄTTYY 1.5.2017.

Perhelomien tiedot ja linkit hakuihin löytyvät osoitteesta http://www.suomenmonikkoperheet.fi/toiminta/perhelomat/

Voit hyödyntää myös eri lomajärjestöjen muut loma-ajankohdat ja ns. yleishaussa olevat lomat. Lisätietoa www.lomajarjestot.fi