CHATTAA MONIKKOVANHEMPIEN KANSSA

Suomen Monikkoperheet ry järjestää perheaikaa.fi -sivustolla monikkoaiheisia chatteja. Chatteihin osallistutaan nimimerkillä, rekisteröityminen Perheaikaa.fi-sivustolle ei ole välttämätöntä. Ohjaajina toimivat Suomen Monikkoperheet ry:n koulutetut vertaisohjaajat. Löydät chatteihin osoitteen www.perheaikaa.fi kautta. Tervetuloa mukaan!

Vuodelle 2017 on vielä kolme chattia:

ti 21.3. klo 19-20.30 Hei hulinaa! Arkea monikkoperheessä
Oletko kaksosten tai kolmosten vanhempi? Tule keskustelemaan monikkoperheen arjen sujumisesta, iloista ja suruista. Vetäjinä toimivat Suomen Monikkoperheet ry:n koulutetut vertaisohjaajat.

ti 4.4. klo 19-20.30  Hei hulinaa! Arkea monikkoperheessä

ti 18.4. klo 19-20.30 Monikkovanhempien parisuhdechat
Miten puhallatte tuulta lemmenlaivanne purjeisiin? Vai karahtiko jo karille? Parisuhde on tärkeä asia, jonka vaaliminen helposti hautautuu arjen kiireisiin pikkulapsiperheessä. Tervetuloa vaihtamaan kokemuksia ja vinkkejä monikkovanhempien vertaistuelliseen parisuhdechattiin, jota vetävät Suomen Monikkoperheet ry:n koulutetut vertaisohjaajat.